ISPOVESTI: Imala sam dečka sve u početku je bilo oke, a onda kraj. On je želio…


Imala sam dečka sve u početku je bilo oke, bilo nam je predobro, prekinuli smo. On je kao želio vezu bez obaveza, a prije toga je sve učinio da bude samnom… Naravno nisam pristala na takvu vezu, još me prevario… Hahha, pa ne možeš to, dok ja nisam smjela izaći na kafu s nekim muškim prijateljem a i prijateljicama, nisam se smjela dopisivati s muškarcima, ali to mi i nije bilo nešto jer sam ga postovala i ko žensko popustala mu… Mada nisam trebala, ne bih sada imala rogove ko u jelena, možda čak i veća.
No, kako nisam pristala na to, rekla sam da sam tu za njega uvijek, jer nisam takav čovjek da sada okrećem glavu, šta je bilo bilo je… Zvao me je poslije toga, javljao se kao dok smo bili u vezi. Mislio da neću nigdje izlaziti kao što sam prije radila, sjedila u kući. Sada sam solo radim kao što sam prije tebe radila, uživala. Njemu je to počelo smetati govorila sam da više nismo zajedno i da se bolje brine gdje su mu te druge djevojke s kojim me varao. Rekao je kao da me ne želi izgubiti kao osobu, a šta je uradio nego me izgubio…
Ali eto i par puta smo se brisali na facebooku, i dodavali, zbog klasičnih svađa, ali poslije je bilo sve ok. Dok nije mi rekao, da me ne može gledati s drugim momcima, da se osjeća ružno zbog svega što mi je učinio, jer sam uvijek bila tu za njega. Da sam predobra, da sam najbolja. Samo ne mogu shvatiti da poslije toga, što me prevario, i kako sam ja postupila predobro prema njemu zahtjeva da se ja ne viđam s drugim momcima, sada smo izgubili svaki kontakt… Sada mi je mnogo teško… Nadam se da će me proći ovaj bijedni osjećaj i da ću ja kasnije trijumfovati i smijati se svemu ovome…
ISPOVESTI: Imala sam dečka sve u početku je bilo oke, a onda kraj. On je želio… ISPOVESTI: Imala sam dečka sve u početku je bilo oke, a onda kraj. On je želio… Reviewed by zanimljive ideje on 13:25 Rating: 5

Nema komentara:

Pokreće Blogger.