ERO*SKA ISPOVEST – Kao Manji U Pubertetu Špijunirao Sam Kevu Dok Se Tuširala Gledao Sam Je Kroz Ključaonicu….


Kao manji u pubertetu špijunirao sam kevu dok se tuširala gledao sam je kroz ključaonicu i drkao svog pišu to već dugo držim u sebi i moram vam priznati da sam kopao po njenom vešu i mirisao gaće jer me oduvek zanimao miris ženskog tela. Kasnije kako sam rastao prestao sam sa tim i našao sebi curu na kojoj sve to radim, mirišem joj gaće, guzicu, pljunem joj na pi*kici pa oližem, ništa tu nije gadno to je nešto prelepo. Obožavam žensko kad smrdi!
ERO*SKA ISPOVEST – Kao Manji U Pubertetu Špijunirao Sam Kevu Dok Se Tuširala Gledao Sam Je Kroz Ključaonicu…. ERO*SKA ISPOVEST – Kao Manji U Pubertetu Špijunirao Sam Kevu Dok Se Tuširala Gledao Sam Je Kroz Ključaonicu…. Reviewed by zanimljive ideje on 13:29 Rating: 5

Nema komentara:

Pokreće Blogger.