Udata sam imam 32 godine i nikada nisam muža prevarila , ali rado bih ga prevarila sa njegovim


Udata sam imam 32 godine i nikada nisam muža prevarila , ali rado bih ga prevarila sa njegovim kumom. To je muškarac o kakvom svaka  žena sanja. Često dom smo u društvu onako iz šale kum me udari po guzi, pomiluje. Kaze neku lijepu riječ, kompliment udijeli. Sve sam to shvatila kao da i on mene želi ali obzirom da ima samo 22 godine mislila sam da moram da preuzmem inicijativu i da ne čekam da on učini prvi korak. Sinoc je moj muž otišao u trecu smjenu, a ja sam pogasila sve osigurače u stanu i pozvala mog kuma da dođe da vidi šta je, da pokuša da popravi. Nakon pola sata došao je. Čekala sam ga gola, samo prekrivena laganim svilenim mantilom, ali to zbog mraka nije mogao vidjeti. Logično cim je usao pitao je gdje su osigurači da provjeri i nakon par minuta već je cijeli stan bio obasjan svjetlom, a ja u međuvremenu sam skinula mantil sa sebe i ostala kao od majke rođena. Kada me vidio takvu zanijemio je i odmak skočiosa stolice na kojoj je stojao uzeo me za ruku, odveo do  trosjeda sa kojeg je podigao deku i ogrnuo me konj. Bacila sam deku onako povišenim tonom mu rekla šta želim i da se ne pravi majmun, ali on se
izvinuo i rekao nešto najgore štp sam mogla čuti. NE PREFERIRA ŽENE, šok znači nemam apsulutno nikakve šanse da budem sa njim.  Bože šta uradi od takvog muškarca ŽALOSNO!!!

Udata sam imam 32 godine i nikada nisam muža prevarila , ali rado bih ga prevarila sa njegovim Udata sam imam 32 godine i nikada nisam muža prevarila , ali rado bih ga prevarila sa njegovim Reviewed by zanimljive ideje on 13:50 Rating: 5

Nema komentara:

Pokreće Blogger.