Ovisnica sam o kupovini, a vemenom zbog te ovisnosti i manjka novca sam postala i ovisnica o


Ovisnica sam o kupovini, a vemenom zbog te ovisnosti i manjka novca sam postala i ovisnica o kockanju. Sve to me je ucinilo da za kratak period dugukem preko 15.000 eura, ne znam ni ja kome sve. Postala sam vrlo nervozna i sve to se odražava na moju porodicu, mog muža i moje troje djece. Kamatar kome dugujem preko 10.000 eura me je prije mjesec dana ucijenio i tražio da za njega spavam sa muškarcima koje mi on nade, sve dok ne otplatim dug. Medutim, ponudila sam mu da on spava sa mojom najstarijom kcerkom, koja je još uvijek nevina i da na taj nacin me oslobodi duga od 10.000 eura. Na to se samo nasmijao i rekao da njega interesuju euri a ne glupi himen, u ostalom toga može naci koliko hoce i kada hoce za 50-ak eura ispred svake srednje škole. Koji monstrum od covjeka, žalosno kakvi ljudi hodaju ovom planetom. Evo mjesec dana spavam sa svakojakim muškarcima, mnogi se nisu okupali više godina, užas, gadim se sama sebi nakon što provedem par sati sa njima u krevetu.
Ovisnica sam o kupovini, a vemenom zbog te ovisnosti i manjka novca sam postala i ovisnica o Ovisnica sam o kupovini, a vemenom zbog te ovisnosti i manjka novca sam postala i ovisnica o Reviewed by zanimljive ideje on 13:39 Rating: 5

Nema komentara:

Pokreće Blogger.