ERO*SKA ISPOVEST: Zaljubio sam se do ušiju u prostitutku, mislim da je i ona u mene. Provodimo mnogo vremena…


Zaljubio sam se do ušiju u prostitutku, mislim da je i ona u mene. Provodimo mnogo vremena zajedno a vec posle 2 puta nije mi više naplacivala. Izlazimo, šetamo, pijamo kafe, milion tema i zajednickih interesovanja imamo, srecni smo.
Ona zna da ja nisam bogataš i pristaje da živi samnom skromno, takode bi se prestala baviti time zbog mene. Plašim se kako bi reagovali moji najbliži i okolina jer bi kad tad saznati cime se bavila.
otkaceno.com
ERO*SKA ISPOVEST: Zaljubio sam se do ušiju u prostitutku, mislim da je i ona u mene. Provodimo mnogo vremena… ERO*SKA ISPOVEST: Zaljubio sam se do ušiju u prostitutku, mislim da je i ona u mene. Provodimo mnogo vremena… Reviewed by zanimljive ideje on 13:21 Rating: 5

Nema komentara:

Pokreće Blogger.